Producenci
Pytania i odpowiedzi

Poniżej znajdą Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

Jakiej jakości produktów mogę się spodziewać się na Waszej stronie?

Dokładamy wszelkich starań, aby produkty, które oferujemy były wysokiej jakości, dlatego zawsze starannie selekcjonujemy je przed wprowadzeniem do oferty. Możemy zapewnić w 100%, że nasze produkty są najwyższej jakości, której nie znajdą Państwo w innych sklepach. Nie sprzedajemy tanich podróbek, lecz wiodące marki, z którymi w większości mamy podpisane umowy na wyłączność. Jakość produktów oraz Państwa satysfakcja to nasz priorytet nr 1!

Widzę, że w Waszej ofercie są również tabletki/suplementy. Czy są one bezpieczne i czy w ogóle działają?

Suplementy, które oferujemy, są w 100% oparte o naturalne składniki, a więc nie powodują żadnych skutków ubocznych. Ich efektywność uzależniona jest od indywidualnych predyspozycji, jednakże są to produkty wiodących firm o ustabilizowanej pozycji na rynku, które cieszą się dużą popularnością i zadowoleniem wśród naszych klientów. Prosimy o dogłębne zapoznanie się z opisem każdego produktu, którym są Państwo zainteresowani, aby dowiedzieć się o jego skuteczności.

Złożyłem(am) zamówienie, jednakże nie otrzymałem(am) emaila z potwierdzeniem.

Prosimy sprawdzić folder "Spam", gdyż z pewnością właśnie tam przez przypadek został dostarczony. Aby uniknąć podobnych sytuacji, prosimy dodać do kontaktów / białej listy adres email, z którego otrzymali Państwo potwierdzenie.

Złożyłem(am) zamówienie oraz otrzymałem(am) email z potwierdzeniem o jego wysłaniu. Gdzie mogę śledzić przesyłkę?

W treści emaila zostały podane wszystkie informacje na temat śledzenia przesyłki. Prosimy o zapoznanie się z jego treścią.

Złożyłem zamówienie, jednak chciałbym je zmodyfikować. Gdzie mogę to zrobić?

Na adres email, którego użyli Państwo do złożenia zamówienia, zostały wysłane wszystkie niezbędne do tego informacje. Prosimy mieć na uwadze, że modyfikacja zamówienia jest możliwa tylko i wyłącznie przed dokonaniem płatności. Jeżeli opłacili Państwo zamówienie, prosimy o złożenie nowego oraz skontaktowanie się w nami w celu połączenia obydwu zamówień w jednej przesyłce, lub zamianie jednego na drugie. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl